Sista veckorna

Har inte hänt så mycket senaste tiden. Vi jobbar på med exjobben. Just nu känns det rätt bra för mig. Jag hoppas kunna ha min presentation ganska snart efter att jag kommer hem. Ska bli så skönt att bli klar!

En sak vi gjort är att sälja våran bil. Vi fick samma pris som vi själva betalade, så det är vi nöjda med, men det är lite tråkigt att inte ha någon bil de sista två veckorna.

We miss you!

Värmen har kommit till Gainesville igen. Nu tänker jag sola järnet.

På väg till poolen! Snyggt med strumpor..


Jag var sjuk i fredags så jag missade den sista gymnastiktävlingen som jag kunde gå på medan vi är här. Lägger upp lite filmer från förra tävlingen. De här tjejerna är verkligen otroligt duktiga. De tävlar så här ungefär en gång i veckan, väldigt imponerande!


Lagets stjärna. Hon fick 9.950 för den här bomserien!

Liz Green. Notera gator-klappen i början som alla UF-tjejer har med i sitt fristående

En tjej från Georgia kör barr.

Nu är det mindre än två veckor kvar tills vi åker tillbaka till Sverige. Ska bli mysigt att komma hem!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!

Snart bara en vecka kvar! Ska bli så roligt att se er igen! Är det fortfarande lördag 20 mars kl. 14.20 som gäller?

Kramar

Mamma

2010-03-11 @ 09:03:50
Postat av: Tove

Yes box!

2010-03-11 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0