Sista dagen

Idag är vår sista dag i Gainesville. Det känns lite ledsamt, men också väldigt roligt att komma hem till Sverige igen. Just nu håller vi på och packar och städar, men jag tänkte lägga upp lite bilder från vår sista vecka.

En solig dag åt vi god mexikansk mat och sen gick vi på en baseballmatch. Jag åt den obligatoriska kringlan.

Go gators!

Baseball är ungefär som brännboll, fast lite krångligare.

Min fina draksushi på Gainesvilles bästa sushiställe Dragonfly Inn.


St. Patrick's Day

Ladies Night, all you can drink for $3. Bud Light, så nära vatten man kan komma!

Igår hade vi avskedsmiddag med några kompisar.


Sen gav jag bort min cykel till en behövande Gainesville student.


De här sex månaderna har varit roliga och lärorika. Tack Gainesville och Florida för den fina upplevelsen!

Nu väntar Sverige och vuxenlivet.

Kommentarer
Postat av: Sofie Johansson

Välkommen hem Tove!!



Vi ses i påsk, jag och Joel kommer hem den 1 april, ska bli såå kul att höra mer om ert äventyr.



Kram Sofie

2010-03-19 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0