Mer semsterbilder

Vi gjorde så mycket roliga grejer på semester med mina föräldrar. Här kommer lite godbitar.

Mamma och pappa hade med sina golfbagar och tog med oss till rangen för att slå några bollar.

Fin mössa, eller hur! Julklapp från Johan.

Nice att få instruktioner av proffs!

Den ofrivillige golfaren. Men lite roligt tyckte hon allt att det var =)

Sen var Nikole och hälsade på! Mysigt att träffa henne igen.

Tre systrar!

Alla trötta framför TVn.

Och så här fina var vi på nyårsafton.

Och fina Fanny i en klänning som hon sytt. Min duktiga syster! Och jag fick i julklapp att hon ska sy en klänning till mig, spännande!

Mamma och pappa. <3

Sen gick vi på Busch Gardens. Även denna gång var det nästan ingen kö, för det var kallt med Florida-mått mätt.

Put your fight-face on.


De afrikanska djuren tyckte det var lite kallt.

I Ybor city, Tampas gamla stadskärna, shoppade vi cigarrer.

Sen åkte lilla Fanny hem för att börja skolan igen =( Saknar dig gumman!

Förra veckan var jag och Johan med mamma och pappa på Sea World, men det får bli ett annat inlägg.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0