Medieval Fair

Har haft en mysig födelsedag idag. Tack för alla gratualationer! Först så var jag och klippte mig och sen åkte vi på en medeltidsmässa/marknad. 

Giant turkey-leg, en given grej att prova.

Folk i coola kläder. Ungefär varannan person var utklädd. Önskar nästan att jag också haft kläder..

Gycklare och riddare

Äkta tornerspel

Jag försöker slå så hårt jag kan, det går sådär..

Det går lite bättre för Johan..

Den söta lilla tårtan jag fick av Johan!

Ikväll tar vi det lugnt och packar, för tidigt imorgon så åker vi mot New Orleans, Alabama! Vi hoppas på mycket jazz och god mat. Sen tar vi oss tillbaka mot Gainesville längs Floridas Gulfkust. Då väntar vackra stränder och räkfiskebyar. Ska bli så mysigt!

Många kramar från er nyblivna 26åring.







Kommentarer
Postat av: fanny

man ser nästan hur du ser ut i håret! men jag vill ha en bättre bild!<3

2010-02-08 @ 00:36:51
URL: http://fannyod.blogg.se/
Postat av: Anne-Mari och Linus

Ett stort grattis på födelsedagen önskar Anne-Mari och Linus. Hoppas ni har det bra där borta.

2010-02-13 @ 14:29:15
Postat av: viktor

TÅRTAN ÄR FELSTAVAD JOHAN!

2010-02-15 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0