Ziplining in St. Cloud

I helgen åkte vi på en campingtur med en grupp från skolan. Efter samling kl. 5 på morgon och 3 timmas bilfärd kom i fram till Florida Forever EcoSafaris. Där fick vi åka linbana och titta på djur.



Redo för ziplining!

De små röda sjalarna fick vi doppa i iskallt vatten, skönt att ha för det var 30 grader varmt! 

Wiho!

Eftersom det var Halloween i lördags så gick vi på en spökvandring på kvällen. Läskigt!!
Jag var utkädd till zebra. Tyvärr har jag inga bilder från kvällen just nu..

Dagen efter var det dags för sex timmars kanotsfärd i solen.

Vi såg en hel del häftiga djur under helgen, men det absolut häftigaste var att se alligatorer från kanoten! Även fast alla sa att de var med rädda för oss så var det rätt läskigt!





Kommentarer
Postat av: Daniel Eliasson

Hej Tove!



Jag hittade din blogg pa nagot vanster for en vecka eller tva sedan. Verkar som ni har en ratt sa schysst tillvaro i USA. Men man undrar over de icke-forklarade djuren: vad ar det for vilda katter de har i Florida?



Sjalv sitter jag framfor en datorskarm i Kapstaden och forsoker revolutionera tryckindustrin. Eller iaf forsoker min chef gora det.



Kram,

Daniel

2009-11-03 @ 09:07:42
URL: http://lekker.danieleliasson.com/
Postat av: Viktor von Vilseivassen

Oj de katterna ser fräsiga ut! Morr!

2009-11-05 @ 18:47:49
Postat av: Tove

Den översta katten är någon form av vildkatt och den andra är en "Florida Cougar. Kommer inte riktigt ihåg va de sa faktiskt, va nog lite nervös inför linbanan =)



Daniel: Sydafrika låter ballt! Hur länge blir du kvar där?

2009-11-09 @ 00:22:12
Postat av: Marilyn

Jag vill bara säga att åååååååååååååååååå vad det ser ut som du trivs!

2010-02-18 @ 07:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0