Dancin' Gators Rhythm Nation

Showen med Dancin Gators var helt galen!! Jag var med i fem danser, nämligen:

All I Need
Koreografi av Justine McConville

Justine och jag i våra söta linnen!
 
Den här dansen var nog min favoritdans!


Show Me the $$
Koreografi: Marissa Tweed

Marissa och jag, notera dollartecken på linnen (syntes inte från publiken tyvärr)
 


Universal Mind Control
Koreografi: Amy Rudman

Amy och jag i de mycket coola jackorna
 
Tyvärr lite mörkt i början men det blir ljusare. Visst är den cool!?!


Battlefield
Koreografi: Ally Russo

Hela gänget som gjorde denna dans!
 
Tyvärr den mest osynkade dansen, lite synd, annars hade den nog varit häftig.


Rhythm Nation Medely
Koreografi: Amy Rudman
 
Avslutningsnumret på showen. Amy är verkligen en superduktig koreograf och dansare!

Alla filmer är ganska inzoomade på mig. Vill ni se mer utzoomade filmer så kolla på min Facebook-sida!

Det har varit fantastikt att vara med i Dancin' Gators den här terminen. Otroligt utmanande och det har verkligen fått mig att förstå hur mycket jag älskar dans. Jag kommer fortsätta att träna med dessa tjejer och killar till jag åker hem. Sen är det dags för nya utmaningar!

<3 tove

Kommentarer
Postat av: Monica Johansson

Hej Tove! Vi har ju inte träfats men jag år gammal god vän till Kicki och L-G och har känt Johan sedan han föddes. Kul att få se dig dansa. Det verkar vara svårt men roligt.Hälsa Johan och jag hoppas att vi får träffas iverkliga livet när ni kommer hem.



Monica



PS:_ Här hemma är det snö!DS

2009-12-15 @ 21:17:23
Postat av: Fanny

Tjena syrran! Fan va snygg du är! jösses! duktig på att dansa är du också!<3 see you soon!

2009-12-16 @ 16:06:54
URL: http://fannyod.blogg.se/
Postat av: M&P

Lilla gumman!

Vi snyftar av stolhet när vi ser dig dansa. Du är ju ett proffs!

Vi längtar.. men nu är det mindre än tre dygn tills vi ses.

Pussar och kramar!

M&P

2009-12-19 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0